Metų pradžia – laikas praeitų metų inventorizacijai ir naujiems tikslams

No Comments

Manau visi artėjant naujiems metams pradedame galvoti „Va kitais metais tai jau…“ ir vietoj tų trijų taškų užpildom n pažadų. Tik bėda kad jie dažnai užsimiršta, arba mes norime juos užmiršti. O ką reikia daryt norint jų neužmiršti – žinoma užsirašyti. Ir jei esat drąsūs – paskelbti viešai, kad kas nors viduryje metų galėtų tuos pažadus priminti.

Šitoje vietoje nuleidžiu galvą ir aš – įvykdyta 3 iš 10 pažadų:

Perskaityti 12 knygų (audiobook irgi tinka)

Nepavyko. Šitą tikrai pamiršęs buvau, dabar jau neišvardinčiau ką perskaičiau (kokias 6 knygas gal sukrapštyčiau, šiais metais reikės užsirašinėti), o audiobook užstrigo ties Dietrich Schwanitz – Ka turi zinoti kiekvienas.

Nubėgti Vilniaus maratoną (4h būtų idealu)

Pavyko. Tik lieku 15 min skoloje iki 4h tikslo.

Vienu kartu perbėgti visus Kauno tiltus

Pavyko. Geras maršrutas, tikrai verta kartoti kai atsibosta įprastos trasos.

Išmokti plaukti

Nepavyko. Šitą tikrai dėsiu į tikslus tol kol pagaliau nebebijosiu vandens 😀 Turkštis smagu, bet ta dalis „atsipalaiduok ir pats laikysiesi ant vandens“ vis dar skamba kaip kosmosas. Vasarą prieš atostogas buvau vienoje junior’ų treniruotėje, tikrai ačiū Astai už ištiestą pagalbos šluotkotį, sugebėjo priverst mane pusę baseino ant nugaros nusiirt, kas man buvo žiauriai didelis pasiekimas. Mokantis plaukt turbūt sudėtingiausia dalis bus susitarti su savo galva, tikrai užjaučiu būsimus trenerius 😀

Nubėgti 2016 km

 2016 begimo metai

Nepavyko. Ambicingi tikslai, visą laiką vijausi statistiką, deja paskutiniai trys mėnesiai atrodo nekaip. Visiškas poilsis. Bėgiko kelis išsiuntė atostogų, o kadangi maratonas įveiktas – motyvacijos liko mažiau ir tiesiog laukiau kol koja pati susitvarkys. Tiesa paskutinį mėnesį jau padai niežtėjo, tad gan intensyviai naudojau roller’į, bet naudos iš to buvo mažokai, kojos pasakė jog dar per anksti „išbėgti į aikštelę“.

Dviračiu nuvažiuoti 500km

Nepavyko. Kai sportas užkabina – norisi viską labai daryti. Deja dviratis liko rūsyje, o visas dėmesys buvo skirtas bėgimui ir maratono pasiruošimui.

Įgyti Microsoft Azure pagrindus

Nepavyko. Tiesiog neatradau laiko/noro tam. Viskas pasibaigė tik įvairių serverių konfiguracijomis.

Skirti n€ labdarai

Dalinai pavyko. Pavyko ~1/2 pažado, tad nėra visai blogai. Sakoma jog jei nori kažką gauti – turi kažką ir atiduoti. Tikrai geras jausmas kažkam padėti. O jei nežinot kam padėti – štai keletas pavyzdžių:

vaikusvajones.lt – išpildykite bent vieną svajonę prieš Kalėdas

Pagalba visoms Lietuvos šeimoms – pagalba tiek nebereikalingais daiktais, tiek pinigais konkretiems žmonėms (būna aprašytos istorijos apie šeimas)

www.penktakoja.lt – jei mylit gyvūnus

Mėnesis be alkoholio

Nepavyko. Vieną kartą savaitėje, žiūrint filmą, atsigerti skanaus gero alaus – nuodėmė kurios sunku atsikratyti 🙂 Paguoda kad knygoje „Maratonas pažengusiems“ ši nuodėmė yra išteisinta, jei yra saikas ir prieš tai išgeriamas atitinkamas kiekis vandens

Įvaldyti opencart

Pavyko. www.sportuokstilingai.lt buvo sėkmingai paleistas. Dar ir pluginus išmokau kur reikia „pakrapštyti“, žodžiu tikrai naudinga patirtis, pradedant dizaino ir brandbook’o paieška ir baigiant reikiamų pluginų diegimu.

Štai tokia ta mano metų tikslų išpažintis, vaizdelis neįspūdingas, bet sakoma jog tikslai visuomet turi būti ambicingi. Dar gavau gerą patarimą, jog tikslai turi būti išmatuojami, o ne forma „kada nors darysiu“, bet šių metų tikslai visgi surašyti senu stiliumi, per porą vakarų bemigdant vaikus.

2017 metų planas:

Sustiprinu bendrą fizinę formą. Bėgimas ne vien tik kojos, ir kuo didesnis atstumas – tuo labiau apie save primena kitos kūno dalys. Didelis ačiū už patarimus kinezeterapiautui Tomui Linksmuoliui už išsamų mano situacijos paaiškinimą bei sakinį „sąžiningai savaitę daryk pratimus, o po to gali pamėginti ir išbėgti“. Manau su jo patarimais tikrai pavyks atsikratyti savo ančiuko bėgsenos 🙂

Bėgu daugiau kokybiškų kilometrų. Arba Less is more. Šįkart jokių kilometražo tikslų metams ir labiau klausytis endomondo sudarytų training planų.

Sportuoju min 3 kartus per savaitę. Gana tinginiaut – metas vėl pratintis prie ankstyvesnio žadintuvo, nes vis dažniau rytais ir prie kavos aparato patraukiu.

Nubėgu Vilniaus maratoną per 4h. Jei laikysiuos prieš tai esančių trijų punktų – čia bus mano prizas už pastangas.

Išmokstu plaukti. Šitam didžiausia grėsmė likti neįvykdytam. bet ambicijos yra ambicijos.

Nueinu 55km žygyje Nemuno kilpomis. 35km nueiti – metas iš lėto kelti kartelę 🙂

Mėnesis be alkoholio. Po praėjusių metų seimo rinkimų, nujaučiu kad iki metų galo gali gautis savaime 🙂

Perskaitau 6 knygas per metus. Paprastas realus tikslas. Norėtųsi daugiau, bet žinau savo laiko planavimą ir tiesiog kitus prioritetus stumiu aukštyn 🙂

Atsikratau paklausiu/paskambinsiu vėliau įpročio. Šitas įprotis labai įkyrus ir jį reikia rauti lauk su visomis šaknimis. Jau atrodo atsikratau – o jis vėl grįžta.

Min 1 postas per mėnesį blog’e. Tiesiog toliau mokausi rašyti ir neužmirštu šio blog’o.

Mokausi anglų kalbą. Reikia tą turistinę anglų kalbą pakeisti į šiek tiek padoresnę galų gale 🙂

Min 1% nuo pajamų labdarai. Nes gerus darbus daryti gera 🙂

Atsinaujinti savo technines žinias. Prieš kelis mėnesius pajaučiau kad esu užstrigęs ties .net 4 ir standartinėmis DB, kai tuo tarpu pasaulyje per kelis paskutinius metus, didelės sistemos nuėjo kitais keliais, todėl gimė projektas NeedToSeeMovieList, kuris ir bus mano smėlio dėžė išbandant kažką naujo. Minčių turiu daug, tad čia veiklos turėtų pakakti visiems metams.

O ką gero jūs prisižadėjot sekančiais metais? 

Komentarai

Komentarai

Categories: Bėgimas, Filosofija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *